گزارش صبح گارمین برنامه تمرینی من را برای همیشه تغییر داده است

11/02

گارمین چندین ویژگی جدید را در طول سال 2022 معرفی کرد، اما زمانی که من Garmin Forerunner 955 Solar را امتحان کردم، یک ویژگی وجود داشت که از من بیرون زد. گزارش صبح گارمین بخشی جدایی ناپذیر از بهترین ساعت های گارمین است، مانند سری Forerunner و Fenix.
به شما می‌گوید شب قبل چقدر خوب خوابیده‌اید، معیار آمادگی تمرینی را به شما می‌دهد و اطلاعات اولیه آب و هوا را ارائه می‌دهد. اساساً، به شما می گوید که آیا برای فعالیت جدی در فضای باز، مانند دویدن طولانی، آماده هستید یا خیر، و احتمالاً چقدر خوب عمل می کنید.
در ابتدا، این ویژگی را کمی تهاجمی یافتم. اگر خوب نخوابیده باشم (که به طور شگفت انگیزی تکرار می شود) این را می دانم. من احتمالا چندین بار بیدار شده ام و شاید برای اینکه بخوابم کتاب صوتی خوانده یا گوش داده ام، و اگر اینطور است، آخرین چیزی که من از طریق یک اعلان می خواستم صبح ببینم نمره پایین تر از باتری بدنه بود که به آن داده شد. 
من در ابتدا مزایای این کار را ندیدم، فقط بخش های بالقوه اضطراب آور را دیدم. Stephanie Romiszewski (در برگه جدید باز می شود) از کلینیک Sleepyhead (در برگه جدید باز می شود) در مصاحبه ای با TechRadar در مورد ردیابی تناسب اندام و خواب گفت که "من به عنوان یک متخصص خواب هرگز از کسی نمی خواهم خواب خود را ردیابی کند، مگر اینکه من سعی می‌کردم مشکل خاصی را حل کنم و من برنامه خاصی برای آن‌ها داشتم که باید دنبال کنند.»
تمرکز بر روی بهبود یک حوزه خاص از بهداشت خواب دشوار است، بنابراین دریافت مداوم این اطلاعات سلامتی می‌تواند منجر به یک رابطه ناسالم با چرخه خواب شما شود، زیرا نگران نخوابیدن هستید، که شما را در یک دور باطل نگه می‌دارد.


با این حال، من به این ویژگی از منظر بهداشت خواب نگاه می‌کردم، نه از روشی که قرار بود از آن استفاده شود: به عنوان راهی برای برنامه‌ریزی تمرینات حول محور بهبودی. پس از دوری از ساعت برای بررسی سایرین، مانند Samsung Galaxy Watch 5 Pro، به عنوان یک ساعت آموزشی استاندارد به Forerunner بازگشتم تا در تمرینات ماراتن به من کمک کند. آماده شدن برای این مسابقه منجر به دویدن من شده است، گاهی اوقات برای دویدن های طولانی حدود 15 مایل و کوهنوردی.

پس از چند نمره ضعیف آمادگی تمرینی در روزهای شنبه، که نشان می‌دهد من به یک روز اضافی برای ریکاوری نیاز دارم، شروع به واکنش به آماری کردم که توسط Garmin به من داده شد. اگر صبح شنبه، گزارش صبحگاهی من به من می‌گفت که شب بدی داشته‌ام، تمرینم را تغییر می‌دادم - به جای دویدن طولانی مدت کمی حرکات کششی یا یک ورزش سبک انجام می‌دادم - و همان شب زود به رختخواب می‌رفتم. یکشنبه بعد، معیارهای بازیابی من معمولاً بسیار بهبود می‌یابد، بنابراین می‌توانم درازمدت خود را در آن زمان انجام دهم و در نتیجه عملکرد کلی من بهبود می‌یابد.
هنگامی که شروع به آماده شدن برای مسابقه کردم و از داده های ساعتم به شکل معناداری استفاده کردم، به جای اینکه دلیلی برای اضطراب باشد، بسیار مفید بود. در روز مسابقه، من به دانش بهتری در مورد نیازهای بدنم مجهز خواهم شد و می توانم اطمینان حاصل کنم که آمادگی تمرینی ام در اوج است. حالا وقتی این ویژگی را ندارم، دلم برایش تنگ می شود.
بنابراین، اگر صاحب Forerunner یا Fenix هستید، اگر هدفی در روز مسابقه در ذهن دارید، در گزارش صبح نخوابید. این می تواند به شما کمک کند تا یاد بگیرید که عملکرد خود را بهینه کنید و بفهمید بدن شما در روز قبل از مسابقه به چه چیزی نیاز دارد. چه چیز دیگری می توانید از یکی از بهترین ساعت های دویدن بخواهید؟

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس خاصل فرمایید.

دانلود اپلیکشن

 
https://wa.me/09102087600