Loading...

چگونه تغذيه مي تواند به شما کمک کند تا دوچرخه سواري بهتر شويد.تغذيه صحيح با گارمين GARMIN

 

چگونه تغذيه مي تواند به شما کمک کند تا دوچرخه سواري بهتر شويد.تغذيه صحيح با گارمين GARMIN

 دوچرخه سواران در رانندگي ، برنامه تمرين ، نگهداري دوچرخه و موارد ديگر تلاش زيادي مي کنند. اما آيا شما به اندازه کافي روي آنچه در بدن خود ميگذرد  تمرکز مي کنيد؟ تيم دوچرخه سواري حرفه اي Jumbo Visma اعتقاد دارد که تغذيه به عنوان يک کمک کننده بزرگ در موفقيت خود است.اطلس رهنگار آريا. گارمين ايران . براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد اهميت تغذيه و اينکه چگونه مي تواند به يک دوچرخه سوار بهتر تبديل شود ، ادامه مطلب را بخوانيد.

 

بازگشت به اصول اوليه

به گفته Martijn Redegeld ، رئيس تغذيه هر دو تيم زن و مرد در Jumbo Visma  با يک برنامه غذايي خوب مي توان عملکرد را بهبود بخشيد.ما حدود 5 سال است که در اين زمينه کار مي کنيم و مطمئناً عامل اصلي موفقيتهاي بزرگ ما در سالهاي گذشته بوده است. اما ما هنوز آنجا نيستيم.

 تحولات دنياي تغذيه به سرعت انجام مي شود و هنوز چيزهاي زيادي براي يادگيري وجود دارد. اطلس رهنگار آريا گارمين ايران Garmin

ردگلد مي گويد تمرکز بر روي اين موضوع در دنياي دوچرخه سواري کاملاً از بين رفته بود وهمه به اميد معجزه  مشغول  مصرف مکمل ها ، پودرها و قرص هاي عجيب و غريب بودند. اما هيچ کس به سوخت خالص روزمره استفاده شده ، ميزان پروتئين براي بازيابي و غيره اهميت نمي داد. در حقيقت ، 80 تا90درصد  انرژي مي تواند از طريق تغذيه اساسي حاصل شود. اين ساده به نظر مي رسد ، اما راه درست جذب انرژي و متناسب سازي آن با آموزش يا مسابقه خاص خود هر روز ، مسئله ديگري است. اين به دانش و درک زيادي در تيم نياز دارد. دوچرخه سواران در آغاز کمي ترديد داشتند اما پس از آن به سرعت متوجه اهميت آن شدند. آنها در طول جلسات آموزشي خود انرژي بيشتري دارند ، سريعتر بهبود مي يابند و مي توانند روز بعد عملکرد عالي را ارائه دهند. آنها همچنين در هفته سوم تور بزرگ احساس سرزندگي بيشتري مي کنند .اطلس رهنگار آريا گارمين ايران Garmin

 

کلمه کليدي فلسفه تغذيه درتيم  Jumbo Visma سازگاري است. ردگلد توضيح مي دهد يك برنامه غذايي خوب كاري نيست كه بتوانيد فقط براي چند روز انجام دهيد و ديگر به آن توجه نكنيد .وي افزود ما براي هر دوچرخه سوار يک برنامه غذايي روزانه در طول سال طراحي مي کنيم. قبل از شروع فصل ، ما برنامه مسابقه و وزن هر دوچرخه سوار را بررسي مي کنيم. اطلس رهنگار آريا گارمين ايران Garmin

 

يک قاعده کلي وجود دارد که حداکثر 2درصد از وزن بدن خود را در طول سواري کاهش دهيد. وقتي وزن شما حدود 4 درصد کاهش پيدا کرد ، آن وقت مي دانيد که کار اشتباهي انجام مي دهيد. شايد متوجه شده باشيد که کمي گيج شده ايد يا ممکن است گرفتگي عضلات داشته باشيد. براي دفعات بعدي به برنامه تغذيه خود توجه کنيد ، زيرا اين فقط عملکرد شما را کاهش نميدهد  بلکه عمکرد تيم را کاهش ميدهد . اطلس رهنگار آريا گارمين ايران Garmin

WHATSAPP